Vitajte na stránke DHZ Trstená

 

                                      CAS 25 ŠKODA 706 RTHP


    

 

 

CAS 25   ŠKODA 706 RTHP je hasičský automobil určený k zásahu v miestach s nedostatkom vody určené k haseniu vodou a penou v pokoji alebo počas jazdy aj v ťažko dostupných miestach ako na poliach v lese a pod.

Začiatok výroby sa môže datovať okolo roku 1967. Pohonná jednotka umožňuje aj stály pohon prednej aj zadnej nápravy 4x4 a vysoká priechodnosť v teréne umožňuje aj zásah v "horskom" alebo ťažko priechodnom teréne. V minulosti bolo jedno z najrozšírenejších vozidiel v službách hasičov a v dnešnej dobe ešte stále plní svoju úlohu u DHZ (OHZ). Vozidlo sa vyznačuje jednoduchou údržbou a dlhou životnosťou prevedenia vozidla ako celku alebo aj čerpadla. Na podvozku je uchytená trambusová kabína pre osemčlennú posádku, ukladacie priestory, nádrž na vodu a penidlo, lafetová prúdnica a čerpacie zariadenie.

RTHP - RT-typ podvozku, H-hasičský špeciál, P- možnosť pripojenia predného náhonu.
Hmotnosť:
pohotovostná - 9200 kg
užitočná - 4370 kg
celková - 13570 kg
Rozmery:
dľžka - 7550 mm
šírka - 2435 mm
výška - 2870 mm
Ďalšie údaje:
Typ motora: vznetový, šesť valcový vodou chladený
Výkon motora: 118kW/1900 min-1
Objem motora: 11 781 cm3
Náhon: s pripojiteľným pohonom prednej nápravy
Prevodovka: 5 stupňov vpred, 1 vzad
Brzdový systém: 3 na sebe nezávislé systémy
Elktrické zariadenie: 24 V
Objem palivovej nádrže: 175 l
Maximálna rýchlosť: 85 km/h
Osádka: 1+7
Čerpadlo - 2500 l/min, odstredivé, jednostupňové
Nádrž na vodu 3500 l
Nádrž na penidlo 200 l

Poznámka: V dnešnej dobe vídávať rôzne upravené (nástavba) tieto vozidlá.

         

                              Praga RN

 

 

       Technické údaje

Druh: 4x2 střední nákladní automobil
Výrobce: ČKD Praha - Praga
Označení výrobce: Praga RN (rychlý nákladní)
Rok výroby: 1933 až 1953 (12 sérií)
Hmotnost: 3700 kg
Délka: 6,28 m
Šířka: 2,10 m
Výška: 2,17 m
Počet sedadel: 3
Druh karoserie: nákladní, uzavřená kabina
Motor: Praga SV, vodou chlazený, šestiválec, obsah 3 468 cm
Výkon: 72 hP
Převodovka: 4+1
Poháněná náprava: zadní
Maximální rychlost: 80 km/h
Spotřeba paliva: 25 l/ 100 km
Obsah palivové nádrže: 100 l
(Údaje platí pro vozy vyráběné po roce 1939)

                                 Iveco Daily 65C15

 

 

 

 

 

 

Motor: 3,0 HPI radový 4-valcový, 16-ventilový, prepĺňovaný turbom so vstrekovaním Common Rail

Objem motora: 2998 cm3

Výkon motora: 107 kW / 146 k / 3000 – 3500 ot. / min-1
 
Krútiaci moment: 350 Nm / 1400 – 2800 ot. / min-1
 
Prevodovka: Plne synchronizovaná 6-stupňová manuálna, uzávierka zadného diferenciálu
 
Kabína: Dvojita kabína pre 6+1 osôb, pozinkovaná s ochranným náterom
 
Podvozok: IVECO Daily 65C15D – dvojkabína
 
Rám: Rebrínový rám z jednodielných pozdĺžnych nosníkov s C profilom s pronotovaným priečnymi nosními. Uzamykatelná nádrž na 100L paliva
 
Rázvor: 3750 mm
 
Nadstavba: Požiarna MAGIRUS TSF-W, vyrobená z hliníkových profilov, skrutkovaná
 
Výbava nadstavby: Integrovaná nádrž na vodu o objeme 750l, integrované čerpadlo s možnosťou presunu k ohnisku.
 

 

 

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode